גיסו של הרב גולדברג ז"ל: "הוא ברח מלשון הרע וממחלוקת"

    מהדורת הבוקר No Comments on גיסו של הרב גולדברג ז"ל: "הוא ברח מלשון הרע וממחלוקת"

    ובר סיפר על המידות המיוחדות של הרב גולדברג ז"ל: "מה שאפיין אותו באופן מיוחד היה שמירת הלשון. הוא ברח מלשון הרע ומחלוקת. כשהיו מדברים לשון הרע הוא פתאום היה משתתק. זה מה שאפיין אותו מאוד. הוא עשה הכל בשקט ובצניעות. לא חיפש פרסום"

    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זאב ובר, גיסו של הרב אלעזר מרדכי גולדברג ז"ל שנהרג באסון במירון, סיפר ל'קול חי': "אנחנו לא יודעים כל כך מה עבר עליו ברגעים האלה, אנחנו רק מקבלים כל מיני סרטונים בהם רואים שהוא נדחף ונפל על הרצפה ואחרי זה אי אפשר לדעת מה היה איתו. היה בן 37, התגורר בבית עילית. היה מלמד בעטרת אליהו בביתר הרבה שנים".

    ובר סיפר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר על ההתמודדות של המשפחה הצעירה עם האסון הכבד: "מאוד מאוד קשה. היינו איתם לאורך כל הדרך מהרגע שנודע לנו שאין קשר איתו. חיפשנו אותו בכל בתי החולים עד שנודעה לנו הבשורה המרה. הם אנשים חזקים, הוא החדיר בהם הרבה אמונה בית".

    ובר סיפר על המידות המיוחדות של הרב גולדברג ז"ל: "מה שאפיין אותו באופן מיוחד היה שמירת הלשון. הוא ברח מלשון הרע ומחלוקת. כשהיו מדברים לשון הרע הוא פתאום היה משתתק. זה מה שאפיין אותו מאוד. הוא עשה הכל בשקט ובצניעות. לא חיפש פרסום".



    0 תגובות